Share |

Pesanan Daripada KUBUR


Nasihat KUBUR untuk para manusia:



Aku adalah tempat paling gelap maka terangilah aku dengan tahajud
Aku adalah tempat yang paling sempit maka luaskanlah aku dengan bersilaturahim
Aku adalah tempat yang paling sepi maka ramaikanlah aku dengan perbanyak baca Al-Quran.
Aku adalah tempatnya binatang2 yang menjijikkan maka racunlah ia dengan amal sedekah.
Aku adalah tempat munkar dan nakir bertanya, maka persiapkanlah jawabanmu dengan perbanyak mengucapkan kalimah "LAILAHAILLALLAH"

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh berhemah.Sebarang kata-kata kesat dan kata-kata yang boleh menyentuh sebarang sensitiviti amat dilarang.

Next Previous Home
English French German Spain Italian Dutch Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google