Share |

Bantuan Kewangan Untuk Pembedahan Anak En Fizan Haiqal!!

GAMB PUBLICATIONS

Assalamualaikum, seorang sahabat kita bernama Fizan Haiqal yang mana anak sulung beliau berumur 3 tahun setengah menghidap penyakit tonsil belakang hidup yang telah menyekat saluran pernafasan.


Pembedahan dijangka dilakukan pada bulan 5 setelah terpaksa ditunda dari tarikh asal iaitu pada 2hb Februari (isnin depan). Pembedahan dijangka dilaksanakan di Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Johor Darul Takzim.

Namun begitu, doktor ada memberi surat untuk Hospital Serdang untuk mendapatkan pengesahan samada hospital berkenaan boleh mempercepatkan proses pembedahan anak beliau berbanding hospital di Muar.


Sumbangan boleh dibuat melalui:

NAMA: ROHAIFIZAN BIN ROSPILUJI.
AKAUN CIMB: 0105-0117014-52-0.
NO HP: 019-3036914 / 017-7301669.

Insya-allah, jika ada sesiapa nak hulurkan bantuan, bolehlah hubungi beliau dan insya-allah saya minta agar kita semua dapat memanjatkan doa kepada Allah swt agar penderitaan anaknya dapat diringankan dan selamat menjalani pembedahan.Semoga beliau sekeluarga dapat menanggung dugaan ini dengan penu tabah dan sabar. Sokongan dan doa daripada kita semua amat diperlukan!.

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh berhemah.Sebarang kata-kata kesat dan kata-kata yang boleh menyentuh sebarang sensitiviti amat dilarang.

Next Previous Home
English French German Spain Italian Dutch Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google