Share |

"IndiaCaring" Siarkan Video Perkauman Dalam YOUTUBE.COM!!

GAMB PUBLICATIONS


Terdapat pihak yang tidak bertanggungjawab telah membuat video berunsurkan perkauman ini dan dimuatturunkan dalam laman Youtube.com. Sudah tidak habis-habis lagi isu interlok ini cuba diperbesarkan.Apakah motif pihak yang tidak bertanggungjawab terbabit?.

Video ini telah disebarkan oleh seorang saudara bernama Rohaizat Tahir (http://www.facebook.com/rohaizatt) dalam laman sesawang Facebook berjudul "MELAYU ISLAM BERSATU" (http://www.facebook.com/home.php?sk=group_129337457128766&ap=1) dan secara kebetulan En Fadly telah terlihat video terbabit.

Antara kandungan lirik yang terdapat dalam video ini adalah "Pukimak punya Melayu, pukimak punya syaitan, Islam Syaitan, Melayu Syaitan.... Anak Haram.....hey Pukimak Melayu Matilah engkau semua" . Manakala, En Fadly sendiri telah meninjau laman page Youtube.com dan mendapati beberapa komen telah dihantar dalam laman berkenaan.Antara komen yang boleh dibaca adalah

oi bodoh, saya buat lagu ini kerana mau lu macam punya pukimak melayu semua faham.....
saya maki lu melayu semua, lu marah kan,
sama lar, lu semua cakap india semua paraiyah, saya marah lar....
lu jangan mau sibuk, buat lu punya hal saja, tak ade siapa di sini tanya lu punya comment....
so fuck off u mother fucking melayu......melayu jahanam...melayu jahanam.....
1 malaysia konon, oi pundek.....fucking bastards....
kalau satu malaysia, buat apa lu pukimak anak haram melayu cakap kita paraiyah
posted by: indiacaring 

From: indiancaring | February 18, 2011  |
fucking assholes umno, u all r useless,....
umno is the fucking political party in the world,
thinking about malay only, and how to make money,
stupid mother fuckers.
hey umno, lu semua pukimak anak haram
same juga dengan semua party di malaysia, mca,mic,pas,perkasa, semua lu orang tak boleh pakai, baik lu semua pakai pakaian perempuan dan pegi ke bukit bintang atau chow kit, jual punggong..

(antara komen lucah yang disiarkan dalam Youtube.com)

Ramai facebooker yang majoriti dalam kalangan melayu mendesak agar tindakan segera diambil terhadap pihak tidak berkenaan yang menggelarkan dirinya sebagai INDIACARING ini. En Fadly telah menelefon wakil penaung GAMB pada jam 3:17pm dan memaklumkan mengenai video ini.

Video dan segala bahan yang boleh dijadikan bukti telah dihantar kepada wakil penaung GAMB oleh En Fadly dan beliau telah memintanya agar diserahkan video terbabit kepada pihak Suruhanjaya Komunikasi  Multimedia  Malaysia (SKMM). Bagi mereka yang telah menonton video ini, tolong buat laporan polis dan GAMB mendesak agar tindakan segera diambil keatas pihak berkenaan!

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh berhemah.Sebarang kata-kata kesat dan kata-kata yang boleh menyentuh sebarang sensitiviti amat dilarang.

Next Previous Home
English French German Spain Italian Dutch Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google