Share |

suara anak muda

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Salam Sahabat2 & semua pembaca suaragamb sekaliani,.

PRU 13 akan datang Ini Adalah Satu PRU Yg Menentukan halatuju Negara Kita, Adakah BN Akan Terus Menjadi Kerajaan Atau Adakah PR yang selama ini berniat untuk takluk putrajaya yang Akan Jadi Kerajaan.

Yang bermain difikiran sekarang SUDAHKAH MEREKA KOTAKAN JANJI DAN MENIFESTO PRU12. …sama ad diperingkat DUN,PARLIMEN,KERAJAAN NEGERI, mahupun KERAJAAN PUSAT.

Adakah Rakyat Sudah Boleh Menilai Mana Yang Baik Dan Mana Yang Tidak. Rakyat juga haruslah  Membuat Pilihan dengan  mengKaji, Menilai Dan Buat Keputusan Dgn Kematangan dari pelbagai aspek Bukan Atas Dasar Emosi atau dendam lama Kerana Tiap Keputusan Yang Dibuat Akan Menentukan HALATUJU Negara.

Persoalannya adakah kerajaan BN ataupun PR mendengar rintihan anak muda,mendengar keluhan anak muda seperti kami.jadikan kami Pemimpin untuk membentuk suara anak muda yang padu..

Adakah BN atau PR Akan Mengambil Calon2 Drpd Golongan Muda Sebagai Calon Wakil Rakyat yang selama ini dimonopoli oleh golongan yang berusia….bukan kata yang lama tidak bagus untuk memimpin tetapi untuk membawa mesej dari anak muda,yang lama agak tidak serasi untuk melaksanakannya sehingga kadang2 idea yang muda agak keterlaluan untuk dibuat oleh yang lama walaupun itulah idea terbaik

Ramai Anak Muda Kini Jika Kita membuat tinjaun Menolak Nak Masuk Mana2 Parti Politik Kerana Rasakan Suara Rintihan&Harapan Anak Muda Sebagai Perubah DASAR NEGARA Tidak Di dengari oleh pemimpin tertinggi kalau sampai pun hanya sebagai bawaan mulut ke mulut..

 Hal ini sangat Berbeza Jika Kita Nilaikan Dahulu Ketika Meraih Kemerdekaan Rata2 Yg Jadi Pejuang Dan Suara Pemimpin Negara Adalah Drpd Golongan Anak Muda, Bayangkan Negara Kita MERDEKA Kerana Pemimpin2 Muda Yg Berusia Rata2 Bawah 40tahun..

Kenapa Sejarah Menunjukkan Suara Anak Muda Ini Boleh Mengoncangkan Negara Sehingga Capai Kemerdekaan Negara, kalau kita lihat dari aspek global,yang terbaru dimesir rata-rata pemberontak untuk menjatuhkan pemimpin mesir ketika itu semuanya yang muda...yang mahukan perubahan..bukan satu galakkan pada yang muda untuk memberontak akan tetapi lihatlah disana kuasa anak muda mereka..

Dimalaysia Suara Anak Muda Seperti ini Tidak Di Dengari Dan Tidak Diberikan Kepercayaan Utk Menjadi Suara Rakyat,kalau ada pun hanya segelinit sahaja,yang lain dimana ketika ini?...sangat mustahil jika kita kata Malaysia kurangnya belia yang ad bakat untuk memimpin..

Kerana Itu Kita Lihat Jutaan Anak Muda Kini Tidak Bersama Parti Politik, mereka lebih selesa untuk bernaungkan badan2 NGO kerana dengan cara ini suara mereka didengari..mereka lah raja di media2 sosial,kalau kita cuba ketengahkan pandangan mereka,bawa mereka keluar insya’allah Malaysia akan lahirkan ramai negarawan terulung…

Kini Kita Lihat Kekuatan Media2 Sosial sperti blog,FB mahupun twitter Memainkan Peranan Yg Hebat Dalam Menyalurkan Maklumat. GAMB 100% Menyokong Para Bloggers Yg Menyalurkan maklumat Drpd Suara Akar Umbi Dan Rasa Keikhlasan UNTUK BERJUANG Tanpa Ada Apa2 Bayaran…

GAMB Berdiri Teguh Dan Percaya Suara Anak Muda adalh suara yang membentuk evolusi…suara yang boleh menggerakkan Malaysia sehingga mencapai visi wawasan2020

Adakah Kepimpinan BN Mahupun PR Sudah Sedia Utk Menerima Dan Berani Memberikan Peluang Kepada Anak2 Muda Menjadi Pemimpin Dan Wakil Suara Anak Muda Dalam PRU13 Nanti.adakah masih relevan dengan orang yang sama?..

Semoga PRU13 akan datang akan menjadi medan Kebangkitan Kembali Kepimpinan Org Muda  Untutk Memacu Dan Menjadi Pemangkin Perubahan Negara..Wasalam.
Dari sini untuk semua~
dari blog:arman azha  edit by najmi amir

1 comment:

Gerakkan GAMB said...

wslm Melayu Cindia

Kami pihak GAMB mengucapkan jutaan terima kasih atas komen anda.Sesungguhnya kami ini hanyalah insan kerdil sahaja yang punyai banyak kelemahan yang perlu ditingkatkan.

Insya-allah kami akan terus mengeluarkan post2 yang dapat memberi manfaat buat para pengunjung.

Salam perjuangan

EN FADLY
Pengasas & Presiden GAMB
Mewakili blogger GAMB

Post a Comment

Komen dengan penuh berhemah.Sebarang kata-kata kesat dan kata-kata yang boleh menyentuh sebarang sensitiviti amat dilarang.

Next Previous Home
English French German Spain Italian Dutch Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google